DIŞ TİCARET alanında birçok kurum tarafından ortak adlar altında çeşitli eğitimler verilmektedir. Bu eğitimlerin vermiş olduğu bilgi ve pratik deneyimler eğitmenden eğitmene değişiklik göstermekle beraber çoğu eğitim, kitapların vermiş olduğu yüzeysellikten öteye gitmemektedir.

Oysa bu tür eğitimlerin amacı, onlarca okunmuş kitabın özeti ve yaşanmış iş tecrübelerinin aktarılması olmalıdır.

Bu anlamda bu eğitim dış ticaretin bu alanında uzmanlaşmak ve kariyer yapmak isteyen kişilerin mevcut bilgilerini yeniden gözden geçirmeyi, olaylara hem akademik hem alaylı bir bakış açısı kazandırmayı amaçlamaktadır.

İhracat Mevzuatı ve Uygulamaları

Küresel Tedarik Zinciri olarak Dış Ticaret

Dış Ticarette Risk

Ödeme ve Teslim Şekilleri Açısından Risk

Gümrükler Açısından Risk

İhracatçı olabilmenin şartları

İhracatta yetki

İhracatta yerel ve uluslararası kurumlar

İhracat Şekilleri

İhracat Rejim Kararı

İhracat Yönetmeliği

İhracat Tebliğleri (12 Adet Tebliğ)

Gümrük Yönetmeliğinde İhracat

İhracat Dokümantasyonu

  • Dış Ticaret Alanında Kariyer Planı Olanlar,
  • Dış Ticarete İlgi Duyanlar,
  • Dış Ticaret Alanında Kendini Geliştirmek İsteyenler,
  • Uluslararası Kültürlerle Etkileşim Hedefi Olanlar
  • İşletme Sahipleri
  • Dış Ticarette Uzmanlaşmak İsteyen Satış Yöneticileri
  • İhracat Hedefi Olan Firma Personelleri
  • İşletmelerin Dış Ticaret ile İlgili Alanlarında Çalışanlar,
  • Kendini Geliştirmek İsteyen, Mesleki İlerleme Sağlamak İsteyen,
  • Bu Alana İlgi Duyanlar…

DR. HAKAN KAYA KİMDİR ? [GÜMRÜK MÜŞAVİRİ, DIŞ TİCARET DANIŞMANI ve ÖĞRETİM GÖREVLİSİ]

1978 yılında Ağrı’da doğdu. 1996 yılında Ağrı Anadolu Lisesi’nden mezun olup, 1997 yılında Trakya Üniversitesi – İ.İ.B.F – İşletme Bölümüne girdi. 2002 yılında profesyonel çalışma hayatına atılan Hakan Kaya kendi sektöründe Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin dış ticaret bölümlerinde 10 yılı aşkın süre boyunca yöneticilik pozisyonlarında görev aldı. İthalat İhracat operasyon süreçlerinde, küresel tedarik zinciri proje yöneticisi olarak Çin, Almanya, Hollanda, İspanya, Makedonya ve birçok ülkede çalışmalarda bulundu.

2009 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Uluslararası Ticaret ve Para Yönetimi Bölümü’nden yüksek lisans derecesi alarak mezun oldu. 2011 yılından beri özel sektördeki mevcut profesyonel iş hayatının yanı sıra İstanbul Arel Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olarak Akademik hayatına başladı. 2019 yılında Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Uluslararası Ticaret ve Lojistik Doktora Programına bitirdi. Halen İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul Arel Üniversitesi ve Beykoz Lojistik Meslek Yüksek Okulunda Öğretim Görevlisi olarak dersler vermektedir.

Sektörümüzdeki birçok konuda da eğitimler veren Hakan Kaya 2015 -2016 yılları arasında Ünsped Gümrük Müşavirliği ve Lojistik Hizmetler A.Ş. bünyesinde Dış Ticaret Koordinaötürü/Danışmanı olarak görev yapmıştır. Ayrıca 2016 -2017 yılları arasında İstanbul Ticaret Odası bünyesinde Dış Ticaret Danışmanı olarak görev almıştır.

Halen Onel Gümrük Müşavirliği Ltd. Şti. Yönetim Kurulu Danışmanı olup, İstanbul Gümrük Müşavirleri Derneği ne üyedir. IRU Academy CPC Diploma sahibi olan Hakan Kaya, evli ve iki çocuk babası olup iyi derecede İngilizce bilmektedir.

Program UZAKTAN ERİŞİM > ONLINE BİREYSEL EĞİTİM formatında hazırlanmıştır.

KİŞİYE ÖZEL PROGRAM olduğu için, katılımcı olarak istediğiniz tarihte eğitimi başlatabilme fırsatına sahipsiniz…

Eğitiminiz, başvuru işlemlerinizin onaylanması ile başlar ve 1 aylık süre zarfında online sınavı tamamlamanız ile sonlanır.

Toplam Eğitim Süresi: 1 AY

Eğitmen ile Birebir Etkileşim Süresi : 2 SAAT ÖZEL DERS

Eğitiminizi, dilediğiniz yerde internete bağlı olduğunuz tüm mobil cihazlardan (bilgisayar, tablet ve telefon vs.) takip edebilirsiniz.

EĞİTİM Fiyatı : 875 TL + KDV

EUROPASSCARD Fiyatı : 150 TL (Zorunlu Değil)

Lütfen, öncelikle “KAYIT OL” butonuna basınız ve açılan başvuru formundaki ilgili alanları eksiksiz doldurarak gönderiniz.

Yönetim tarafından başvuru işlemlerinizin onaylanması sonucunda, e-mailiniz üzerinden size gelen “kullanıcı adı ve şifre” ile ONLINE EĞİTİM / HESABIM [www.baharyildirim.com.tr/online-egitim/my-account/] sayfamızdan eğitim dokumanlarınıza ulaşabilirsiniz.

SINAV SÜRECİ

Sertifika sınavını eğitime başladığınız tarihten itibaren 1 ay süresi içerisinde tamamlamanız gerekmektedir.

Sertifika sınavına, mobil cihazlardan (bilgisayar, tablet ve telefon vs.) üzerinden katılabilirsiniz.

Sınav süresi 1 saat olup, çoktan seçmelidir.

Sınavda başarılı olmak için 100 üzerinden 60 puan almanız gerekmektedir.

Sınavda başarılı olan katılımcılar sertifika almaya hak kazacaktır.

Sınavda başarılı olamayan katılımcılar ücretsiz olarak 3 kez sınav tekrarı yapabilir.

SINAV İTİRAZ

Katılımcılar sınav sonuçlarına, sınav sonucunun ilan edildiği tarihi izleyen 7 (yedi) iş günü içinde itiraz edebilirler.

Süresinden sonra yapılan itirazlar kabul edilmez.

İtiraz, ilgili yönetime sunulmak üzere elektronik ortamda (info@baharyildirim.com.tr) e posta ile yapılır.

İtiraz, programın eğitmeni tarafından konunun kendisine bildirildiği tarihi izleyen 7 (yedi) iş günü içinde değerlendirilir.

İnceleme sonucu mail üzerinden yazılı olarak itiraz sahibine bildirilir.

İlan edilen sınav puanında değişiklik ancak ilgili yönetimin onayı ile geçerlilik kazanır.

SERTİFİKA ve EUROPASSCARD > TESLİM SÜRESİ
Katılımcıların eğitim ve sınav sonundaki performanslarına göre; Eğitim Belgesi (İngilizce) (BYNETACADEMY Onaylı ve Europass International Sertifikasyonlu) ve CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) 15 iş günü içerisinde kayıt sırasında belirttikleri adres bilgisine kargo/posta yolu ile ulaşım bedeli karşı taraf ödemeli olarak sertifika sahibine gönderilecektir.

SERTİFİKA ve EUROPASSCARD > GEÇERLİLİĞİ
Sertifika Programı sonunda verilecek; Eğitim Belgesi (İngilizce) (BYNETACADEMY Onaylı ve Europass International Sertifikasyonlu) ve CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) ile katılımcılar yeterliliklerini tek kartla tüm dünyada izlenebilirliğini ‘’çevrimiçi – online’’ sağlayarak, Cardcert Akreditasyon Uluslararası Belgelendirme kayıtlı Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı olarak yanlarında taşıyarak kullanabileceklerdir.
CARDCERT AKREDİTASYON Sertifika / Diploma / Seminer / Konferans Programları Düzenleyen Kurum ve Kuruluşların (Cardcert Accreditation Management Systems Standard) şartlarına göre yönetim sistemlerini denetleyen uluslararası belgelendirme kuruluşudur.

EUROPASSCARD > SORGULAMA
Uluslararası Belge Sorgulama – Yöntem 1 :
> www.cardcert.holdings (web sitesine giriş )
> Online İşlemler > E Hizmet Portalı
> Uluslararası Belge Doğrulama (Vatandaşlık No > şifre ile giriş )
> Eğitim belgesinin elektronik ortamda (JPG, PDF) görüntülenmesi.
Uluslararası Belge Sorgulama – Yöntem 2 :
Sertifika Programı sonrası eğitim belgesiyle birlikte verilen CARDCERT>EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) nın üzerinde bulunan QR CODE un QR okuma programı indirilmiş internete bağlı akıllı cep telefonu ile okutulmasından dolayı Cardcert Accreditation sunucu ve yazılımına bağlanarak katılımcıya ait elektronik sertifika içine ve/veya yazılımına yüklenerek onaylanan eğitim belgesinin elektronik ortamda (JPG, PDF) görüntülenmesi.

EUROPASSCARD > KAYIP
Sertifika Programı sonunda tarafınıza verilen CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) nın kaybolması durumunda yetkisiz kişilerin kullanımını önlemek için bloke/iptal edebilir, tekrardan temini için CARDCERT ACCREDITATION ☎ 444 6 094 kurumsal hizmet numaramızdan tarafımıza ulaşarak belge yenileme yapabilirsiniz.

GARANTİ BANKASI / Maslak Şubesi
Alıcı Adı   : Gülden Bahar Yıldırım
Hesap No: 342 – 6895468
IBAN   No: TR62 0006 2000 3420 0006 8954 68
***Ödeme sırasında, açıklama kısmına mutlaka [EĞİTİM ADI] yazınız, aksi halde ödemenin hangi eğitime ait olduğu anlaşılmamaktadır.
***Ödeme yaptıktan sonra, [KAYIT OL] butonuna basınız ve açılan başvuru formundaki ilgili alana [DEKONT]u ekleyiniz.

LİSANS ve AKREDİTASYONLAR