Günümüz koşullarında karmaşıklaşan ve sürekli müdahaleye açık hale gelen duygu ve düşüncelerimizi etkin biçimde yönetme becerileri kazandırmaktır. Duygularını yönetebilen çalışanlar bulundukları noktalarda daha başarılı ilişkiler kurmak suretiyle olayları daha iyi yönetebileceklerdir.

  • İLİŞKİ YÖNETİMİ
    • İlişkinin İlk Adımı “Kendimizi Keşfetme”
    • Empati Sempati İlişkisi
    • İletişimde Kabul Sınırlarımız
    • Kişisel İletişimin Kanallarımızın Tüm İlişkilerimize Yansıması
    • İç İletişim
    • İletişim Engelleri İle Baş Edebilme
    • İletişim Teknolojisinin Kişisel İletişime Etkileri
    • İletişimde Geleceği Yönetme
    • Etkin Dinleme Ve Doğru Algılamaya
    • Algılama Ve Doğru Davranış Seçimine
    • İletişimde Yaratıcı Yaklaşım Sergileme
  • DUYGU YÖNETİMİ
    • Duygu Ve Düşünce Yaklaşımımızın Fark Edilmesi
    • Algılama Farklılıklarımız
    • Kaçınılmaz Gerçeklik Stres
    • Stresin Altında Duygu Yönetimi
    • Stres Türleri
    • Kişilik Özellikleri Ve Stres
    • Stresle Başa Çıkmayı Zorlaştıran Kişilik Özellikleri
    • Stresin Oluşturduğu Psikosomatik Etkiler
    • Stres Yönetimi Teknikleri
    • Davranışçı Teknikler
    • Zaman Düzenlenmesi
    • Öfkeyi Kontrol Yolları

Çok Yakında Güncellenecektir…

GURBET ALTAY KİMDİR ? [YÖNETİM DANIŞMANI ve EĞİTMEN]

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) mühendislik fakültesi mezunu olan Gurbet Altay, uzun yıllar perakende sektöründe çeşitli görevlerde çalışmış, sırasıyla reklam ve halkla ilişkiler müdürü, idari işler müdürü, kurumsal satış müdürü ve yönetim kurulu temsilciliği yaptıktan sonra Mart 2009 tarihinde daha fazla hizmet verebilmek için Eğitimci ve Danışman olarak görevlere başlamıştır.

Çalışanların şirkete bağlılığı, müşterinin memnuniyeti, müşterinin tanınması, sadakati, zaman yönetimi ve günümüzde sosyal projeler nasıl olmalı, nasıl yapılmalıdır konularında eğitimler vermekte olup aynı zamanda İŞKUR perakende eğitmeni, Türkiye Perakendeciler Federasyonu Genel Danışmanı, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İletişim Eğitmeni ve Başbakanlık Ulusal Gençlik koçudur.
Yaptığı radyo programlarında sektörel gelişimleri ve firmaların analizlerini yaparak tüketici bilinçlendirilmesinde destek verdiğinden dolayı da radyocular birlikleri tarafından yılın eğitimcisi seçilmiştir.

Halen çeşitli radyolarda ve televizyonlarda perakende, ekonomi, sektör ve tüketici programları yapmakta olup, Perakende Yasası komisyon üyesi,10.beş yıllık Kalkınma Planları komisyon üyesi, Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği Proje danışmanı, Dünya Çocuk ve Gençlik Platformu, TOBB Perakende Meclisi Üyesi, Zonguldak Dernekleri Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı, Yeni Nesil Kooperatif Başkanlığı ve MÜSİAD gibi birçok sivil toplum kuruluşlarında halen görev yapmaktadır. Yaptığı seminerler ve programlarla ilgili birçok tüketici ödülü, Verimlilik Ödülü almış ve çevreye duyarlılığınden dolayı Altın Çam Ödülüne layık görülmüştür.

Çeşitli firmalara eğitmen ve danışman olarak hizmet eden Gurbet Altay perakende konusunda birçok sektörel dergilerde ve internet sitelerinde yazıları yayınlanmakta olup İstanbul Üniversitesi öğretim görevlisi ve Türkiye Perakende Federasyonu Genel Koordinatörü, Genel Danışmanı olarak görev yapmaktadır.

Program UZAKTAN ERİŞİM > ONLINE BİREYSEL EĞİTİM formatında hazırlanmıştır.

KİŞİYE ÖZEL PROGRAM olduğu için, katılımcı olarak istediğiniz tarihte eğitimi başlatabilme fırsatına sahipsiniz…

Eğitiminiz, başvuru işlemlerinizin onaylanması ile başlar ve 1 aylık süre zarfında online sınavı tamamlamanız ile sonlanır.

Toplam Eğitim Süresi: 1 AY

Eğitmen ile Birebir Etkileşim Süresi : 2 SAAT ÖZEL DERS

Eğitiminizi, dilediğiniz yerde internete bağlı olduğunuz tüm mobil cihazlardan (bilgisayar, tablet ve telefon vs.) takip edebilirsiniz.

EĞİTİM Fiyatı : 750 TL + KDV

EUROPASSCARD Fiyatı : 150 TL (Zorunlu Değil)

Lütfen, öncelikle “KAYIT OL” butonuna basınız ve açılan başvuru formundaki ilgili alanları eksiksiz doldurarak gönderiniz.

Yönetim tarafından başvuru işlemlerinizin onaylanması sonucunda, e-mailiniz üzerinden size gelen “kullanıcı adı ve şifre” ile ONLINE EĞİTİM / HESABIM [www.baharyildirim.com.tr/online-egitim/my-account/] sayfamızdan eğitim dokumanlarınıza ulaşabilirsiniz.

SINAV SÜRECİ

Sertifika sınavını eğitime başladığınız tarihten itibaren 1 ay süresi içerisinde tamamlamanız gerekmektedir.

Sertifika sınavına, mobil cihazlardan (bilgisayar, tablet ve telefon vs.) üzerinden katılabilirsiniz.

Sınav süresi 1 saat olup, çoktan seçmelidir.

Sınavda başarılı olmak için 100 üzerinden 60 puan almanız gerekmektedir.

Sınavda başarılı olan katılımcılar sertifika almaya hak kazacaktır.

Sınavda başarılı olamayan katılımcılar ücretsiz olarak 3 kez sınav tekrarı yapabilir.

SINAV İTİRAZ

Katılımcılar sınav sonuçlarına, sınav sonucunun ilan edildiği tarihi izleyen 7 (yedi) iş günü içinde itiraz edebilirler.

Süresinden sonra yapılan itirazlar kabul edilmez.

İtiraz, ilgili yönetime sunulmak üzere elektronik ortamda (info@baharyildirim.com.tr) e posta ile yapılır.

İtiraz, programın eğitmeni tarafından konunun kendisine bildirildiği tarihi izleyen 7 (yedi) iş günü içinde değerlendirilir.

İnceleme sonucu mail üzerinden yazılı olarak itiraz sahibine bildirilir.

İlan edilen sınav puanında değişiklik ancak ilgili yönetimin onayı ile geçerlilik kazanır.

SERTİFİKA ve EUROPASSCARD > TESLİM SÜRESİ
Katılımcıların eğitim ve sınav sonundaki performanslarına göre; Eğitim Belgesi (İngilizce) (BYNETACADEMY Onaylı ve Europass International Sertifikasyonlu) ve CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) 15 iş günü içerisinde kayıt sırasında belirttikleri adres bilgisine kargo/posta yolu ile ulaşım bedeli karşı taraf ödemeli olarak sertifika sahibine gönderilecektir.

SERTİFİKA ve EUROPASSCARD > GEÇERLİLİĞİ
Sertifika Programı sonunda verilecek; Eğitim Belgesi (İngilizce) (BYNETACADEMY Onaylı ve Europass International Sertifikasyonlu) ve CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) ile katılımcılar yeterliliklerini tek kartla tüm dünyada izlenebilirliğini ‘’çevrimiçi – online’’ sağlayarak, Cardcert Akreditasyon Uluslararası Belgelendirme kayıtlı Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı olarak yanlarında taşıyarak kullanabileceklerdir.
CARDCERT AKREDİTASYON Sertifika / Diploma / Seminer / Konferans Programları Düzenleyen Kurum ve Kuruluşların (Cardcert Accreditation Management Systems Standard) şartlarına göre yönetim sistemlerini denetleyen uluslararası belgelendirme kuruluşudur.

EUROPASSCARD > SORGULAMA
Uluslararası Belge Sorgulama – Yöntem 1 :
> www.cardcert.holdings (web sitesine giriş )
> Online İşlemler > E Hizmet Portalı
> Uluslararası Belge Doğrulama (Vatandaşlık No > şifre ile giriş )
> Eğitim belgesinin elektronik ortamda (JPG, PDF) görüntülenmesi.
Uluslararası Belge Sorgulama – Yöntem 2 :
Sertifika Programı sonrası eğitim belgesiyle birlikte verilen CARDCERT>EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) nın üzerinde bulunan QR CODE un QR okuma programı indirilmiş internete bağlı akıllı cep telefonu ile okutulmasından dolayı Cardcert Accreditation sunucu ve yazılımına bağlanarak katılımcıya ait elektronik sertifika içine ve/veya yazılımına yüklenerek onaylanan eğitim belgesinin elektronik ortamda (JPG, PDF) görüntülenmesi.

EUROPASSCARD > KAYIP
Sertifika Programı sonunda tarafınıza verilen CARDCERT> EUROPASSCARD Elektronik Sertifika ve Akıllı Kimlik Kartı (Cardcert International Certificate Diploma Accreditation Card) nın kaybolması durumunda yetkisiz kişilerin kullanımını önlemek için bloke/iptal edebilir, tekrardan temini için CARDCERT ACCREDITATION ☎ 444 6 094 kurumsal hizmet numaramızdan tarafımıza ulaşarak belge yenileme yapabilirsiniz.

GARANTİ BANKASI / Maslak Şubesi
Alıcı Adı   : Gülden Bahar Yıldırım
Hesap No: 342 – 6895468
IBAN   No: TR62 0006 2000 3420 0006 8954 68
***Ödeme sırasında, açıklama kısmına mutlaka [EĞİTİM ADI] yazınız, aksi halde ödemenin hangi eğitime ait olduğu anlaşılmamaktadır.
***Ödeme yaptıktan sonra, [KAYIT OL] butonuna basınız ve açılan başvuru formundaki ilgili alana [DEKONT]u ekleyiniz.

LİSANS ve AKREDİTASYONLAR